wtorek, 3 lipca 2012

Syoss - Opinia

Hej , od jakiegoś czasu poszukiwałam dobrego szamponu i odżywki do włosów. Próbowałam i testowałam różne produkty. Kupiłam produkt firmy Syoss Shine Boost . Jest to szampon , który ma nadawać włosom blask. Używając go , miałam na włosach klej, włosy były obciążone , nie widziałam żadnej różnicy niż przed myciem.Włosy były cały czas przetłuszczone , suche i od tego szamponu po raz pierwszy w życiu miałam łupież !  Odradzam ten produkt.
Do tego dokupiłam jeszcze balsam do włosów, bo moje włosy są pokręcone i puszą się. Balsam miał wygładzać i ułatwiać rozczesywanie. Co do wygładzania - efektów zero , jedyny plus to to, że naprawdzę ułatwiał rozczesywanie. Balsam podobnie jak szampon sklejał włosy : / . Nie polecam i nie kupię więcej nic z tej firmy . A wy co o tym sądzicie? Używałyście tych produktów? Czy pomogły wam i czy jesteście zadowolone?


:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz