sobota, 28 lipca 2012

Modelina - moje pierwsze kroki

Cześć, jak się macie? Przepraszam, że nie pisałam, ale byłam zajęta przyjmowaniem gości z Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Kanady i USA. Eh... Ostatnio zaczęłam lepić z modeliny i postanowiłam, że będę tworzyć brożki. Oglądając blogi o modelinie natknęłam się na kolczyki, bransoletki, naszyjniki , ale nie na brożki. Dlatego postanowiłam je tworzyć. Wczoraj trochę lepiłam, ale to dopiero pierwsze kroki i jeszcze nie jest skończone ani nawet upieczone :P Zobaczcie zdjęcia, doradźcie mi co powinnam poprawić, a co zostawić. Udało mi się zrobić kawałek ciasta, jabłuszko, które później pomaluję i ciastko. Częściowo wykonywałam z modeliny FIMO , wykorzystałam także zwykłą modelinę fluo.




 Wszyscy wstawiają zdjęcia nierozpoczętej modeliny, a ja wstawię rozpoczęte :)
 A teraz zajadam się czekoladą Cudbury :))))
Co o tym sądzicie? 
Efekty dodam później :) 

1 komentarz: