niedziela, 15 lipca 2012

Mini zakupy

Cześć, koleżanki polecały mi podkład SYNERGEN, więc żeby przekonać się czy jest ok, kupiłam go. Do tego dokupiłam jeszcze kolczyki, gumki do włosów i niezastąpiony lakier do paznokci. Tego lakieru używam od dawna , świetnie się nim maluje i ładny ma kolor :)
Podkład: Synergen, 01 - vanillia , cena: 9zł , Rossmann
Kolczyki: cena: 5zł , Rossmann
Gumki do włosów: cena:3 zł Textil Market ( uważam że nie warto wydawać fortuny na zwykłe gumki do włosów , które i tak się potem zgubią, dlatego gumki zawsze kupuje w textilu)
Lakier: Cena: 11zł nr 810 , vipera
Ciał:*

3 komentarze:

  1. Fajne zakupy. Ja się zastanawiam nad pudrem z Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy ;D
    Śliczne gumki do włosów i kolczyki :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ; )
    Film błękitna laguna muszę obejrzeć <33
    Fajne zakupy ; )
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami...
    http://big-love-alex.blogspot.co.uk
    Jeśli masz ochotę to zostań obserwatorem i dodaj komentarz ; )
    Z góry dziękuję : **

    OdpowiedzUsuń