piątek, 13 lipca 2012

blue lagoon: the awakening

Hej, od zawsze byłam fanką filmu "BŁĘKITNA LAGUNA" i pozostałam nią do dziś ;) Ostatnio dowiedziałam się, że nakręcili film bardzo podobny do "Laguny" więc postanowiłam go obejrzeć. Spodobał mi się :)Tytuł brzmi :Blue Lagoon: the awakening" Jest nowoczesny i już w pierwszej scenie zauważyłam, że jedną z głównych ról gra Indiana Evans , ta która grała Bellę w w 3 sezonie "H2o wystarczy kropla wody" ;D Tak , tak kiedyś oglądałam ten serial :p

Oglądałam go w języku angielskim , ale zrozumiałam większość :)
A Wam jak się podobał? :)

1 komentarz:

  1. E tam ja dalej oglądam H20 jak naprawdę się nudzę a mam 16 lat:P, muszę obejrzeć ten film, chociaż nie przepadam za tą aktorką, osobiście wgl mnie ona nie przekonuje do siebie.

    OdpowiedzUsuń